14. lokakuuta 2018

pitkästä aikaa

moi

En oo käynyt täällä pitkään aikaan enkä ees muista milloin oisin viimeks julkaissut tänne jotain. Blogin tekeminen ei vaan oo tuntunut samalta kuin ennen, etenkin kun suurin osa niistä ihmisistä joita täällä oon tuntenut on lopettanut omansa. Kuten huomata saattaa palautin tätä aikaisemmat postaukset luonnoksiksi. Alotin kesän lopulla mun instagram-tilin alusta ja sinne julkaiseminen on tuntunut siitä lähtien paljon kivemmalta kuin ennen. Ajattelin nyt kokeilla tätä samaa tän hylätyn blogin kanssa. Koitan olla aktiivisempi kuin ennen ja saada tänne jotain eloa.

Olis kiva kuulla mitä teille kuuluu! ^^












6 kommenttia:

  1. Mun blogi-into on kanssa lopahtanut aika roimasti, suurin osa on lopettanut tai vain hiljentynyt kuten sanoit. Salaisesti toivon, että nukkeblogiscene lähtisi vielä joskus nousuun, instagram on vaan niin monelle se helpompi tapa. sinne on niin helppo lätkäistä vaan yksi kuva.

    Mulle kuuluu ihan hyvää, toivottavasti myös sullekin! Tällähetkellä vietän syyslomaa ja yritän ikuistaa ruskan värejä kameran rullalle. Koulustressi vähän painaa pääll, muta joulua kohti mennään!

    Tän postauksen kuvat on tosi upeita, kauniit syksyiset värit ja sumuisen pellon oot saanut ikuistettua!
    Kivaa syksyä sulle ja tsemppiä arkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettiny ihan samaa. Blogien tekeminen vaatii enemmän vaivannäköä mut niistä myös tuntuu saavan enemmän irti.
      Hyvä että kuuluu hyvää :D Mullakin menee ihan hyvin, lukio vaan vie paljon aikaa ja jatkuvasti väsyttää.. Mulla alkoi just syysloma myös. Toivottavasti ehdit pitää vähän etäisyyttä koulustressiin. ^^
      Ja kiitos vielä kovasti! Sun kommentteja on aina piristävää lukea ♡ Samoin!

      Poista
  2. ihana aina lukea blogeja vaikka oman kirjoittaminen on vähän jäissä (oon sinne ehkä 2 postausta tehny tänä vuonna, oops), mutta miten kauniita nukke kuvia!!
    todella seesteisiä(? onkohan se sana jota haen) ja varsinkin noita pellon kuvia jäi katsomaan pitempään <3 Hyvää syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin postaustahti on ollut samaa luokkaa :D Muttamutta, kiitos paljon! ♡ Tosi kiva kuulla että tykkäsit, hyvää syksyä sinne myös!

      Poista
  3. Rakastan näit kuvii ben ♥
    Fawnin kuvat, varsinki toi vika on tosi spooky spook 👻
    Sun neidit on nii kauniita, oon tosi ilonen jos sun blogi elävöityy! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ben 👍 Useemminki vois olla tollai sumu, se teki kuvist niin kivoja. Toivottavasti jaksan aina välil postailla ^^

      Poista