7. joulukuuta 2019

täällä taas





heipä hei!

Oon ollut koko vuoden tosi epäaktiivinen täällä. Oon hyvin pahoillani siitä, koska tiiän et on vielä olemassa ihmisiä jotka tykkää tästä puolesta tätä harrastusta tosi paljon, niin kuin itsekin tykkään. :( Mikään ei oo oikein motivoinut ja puolet (tai no, pikemminkin kolmasosa) pallopäistä on seisseet kaapissa keskeneräsinä. Luultavasti myös siksi on ollut vaikeeta aktivoitua ja postailla tai ylipäätään lähtee kuvaamaan.
Koitan nyt kuitenkin ottaa itteeni niskasta kiinni ja inspiroitua valokuvaamisesta, se on kuitenkin mulle tosi tärkee harrastus, vaikkei se tänä vuonna oo kovin loistokkaasti edennyt. ^^'

Ajattelin vaan ilmottaa että elossa ollaan ja toivon mukaan onnistun herättelemään tän sivuston henkiin tässä tulevien viikkojen ja kuukausien varrella. :)
Mulla on tosi paljon täällä, sekä myös ylipäänsä, julkasemattomia kuvia ja ensimmäisenä tavoitteena oliskin saada ne julkaistua. Ehkä väsään niistä jonkun koosteen uudeks vuodeks. Toisaalta mua houkuttelis myös julkasta paljon isompi postaus kuvista kaikkien näiden vuosien varrelta, mutta oon suuren osan mun aikaisimmista kuvista menettänyt joten se ei varmaan olis yhtä hauskaa.

Laitan tähän loppuun vielä pari mun lempikuvaa kuluneelta syksyltä. Ois hauska kuulla miten teidän vuosi on kulunut ja miten nukkeilu sujuu tällä hetkellä!





4 kommenttia:

  1. Kivaa saada pitkästä aikaa postausta sulta! ^^ Tykkään ihan hurjasti sun kuvaustyylistä, joten olisi mukavaa nähdä jonkin sortin koostepostaus julkaisemattomista kuvista.

    Kaikki tän postauksen kuvat on kauniita, mutta erityissuosikikseni nousee Halloween-tyylinen kuva Vanillasta. Se taisikin jäädä tämän vuoden suosikki-Halloween kuvakseni ihan koko syksyltä! Upean hyinen ja aiheeseen sopiva tunnelma.

    Innolla tulevia postauksia odotellen 💛 Omaan tahtiin!

    PS. Ihanaa, että laitoit Pan's labyrinthin themen tähän, rakastan sitä ihan hirmuisesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla!🤍 En oo julkassu oikeestaan mitään loppuvuoden kuvia täällä blogissa joten niitä kyllä riittää muutamalta kuvauskerralta! Tosi kiva et tykkäät tosta Vanilla-kuvasta! ♥ Muokkailin sitä alun perin ihan vaan kokeilumielessä ja oon siks vielä ilosempi sen onnistumisesta ^^

      Pitkästä aikaa musta tuntuu että ei tarvi pakolla etsii motivaatiota ja inspiraatiota vaan sitä vaan ripottelee jostain mystisestä kolkasta :D Koitan nyt hyödyntää tätä kummaa innostusta parhaani mukaan.

      + hauska kuulla et säkin tykkäät siitä! Oon jo pitkään halunnu lisätä sen johonkin postaukseen enkä enää malttanu olla laittamatta ^^

      Poista
  2. Tee sellai koostepostaus! Tosi kiva idea. :D
    Toivotan paljon nukkeintoa ja hyvää fiilistä löytämään sitä jos se on hukassa!
    erkki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää alkaa väsätä sitä kasaan. Ainoo huono puoli on et en enää tykkää kaikista niist kuukausia vanhoista kuvista mut ehkä valikoin niistä kivoimpia ja yritän olla vähän vähemmän kriittinen ku luonnostaan oisin.. ._.
      Kiitoksia erkkiseni! :))

      Poista